Reklame
Har du en drøm om at starte din helt egen klinik op? Måske har du allerede købt lokalerne og venter spændt på at springe ud i det nye eventyr. Det kan imidlertid være lidt af en jungle at finde rundt i, hvordan du kommer bedst muligt i gang med din nystartede klinik. I denne guide finder du 3 råd, som kan hjælpe dig med at få en succesfuld start på dit nye eventyr som behandler og klinikejer.
Gør dit udvalg af behandlinger overskueligt
Det er vigtigt, at dine kunder let kan se, hvilke behandlinger du tilbyder samt til hvilke priser, de tilbydes. Du kan med fordel printe en oversigt ud over dette på printeren. Til en Brother printer kan du benytte en kompatibel Brother TN2320 toner. En oversigt over dine behandlinger er altså et must, og det gør udvalget overskueligt for dine kunder.
Skab en varm og tryg atmosfære
En behagelig atmosfære er alfa og omega til, at dine kunder har lyst til at komme igen. De skal føle sig trygge, når de ankommer til din klinik. Noget der i den grad har indflydelse på atmosfæren, det er indretningen. Her er et par ting, som skaber en varm og hyggelig stemning i din klinik:
- Rolige farver
- Pyntegenstande
- God komfort
- Varm belysning
- Stemningsfuld musik
Skab opmærksomhed om din nystartede klinik
Det er vigtigt, at du skaber opmærksomhed omkring din nystartede klinik, hvis du ønsker at tiltrække kunder. Det kan du blandt andet gøre på disse 2 måder:
- Markedsføring er et ideelt redskab til at skabe opmærksomhed om din klinik. Uanset om du står for markedsføringen selv eller ansætter en til opgaven, så er det værd at investere i.
- En flot, ydre facade er utrolig vigtigt. Det har nemlig stor indflydelse på kundens førstehåndsindtryk og lyst til at gå ind.